مقدمه

بهترین رایانه های شخصی بازی مقرون به صرفه بیش از حد توانایی ارائه یک تجربه بازی عالی را دارند. اگر بودجه کمی دارید، عناوین کمی وجود دارند که شما را با سخت‌ترین عناوین مواجه می‌کنند، حتی اگر آن‌ها کم‌کمک و قدرتمند نباشند.

با این حال، این بدان معناست که شما باید انتظارات خود را کمتر کنید. نمی‌توانید انتظار داشته باشید که بازی‌های رایانه شخصی خود را با بالاترین وضوح و سریع‌ترین نرخ تازه‌سازی بازی کنید، به‌ویژه آن دسته از عناوین AAA و Indie که می‌توانند برای یک سیستم بسیار سخت‌گیرانه باشند. و باید به قطعات مقرون به صرفه تری بسنده کنید. اما در واقع، همه گیمرها به بهترین رایانه‌های شخصی بازی مجهز به RTX 3090 Ti یا حتی RTX 3080 نیاز ندارند، بنابراین هیچ فایده‌ای برای پر کردن وجود ندارد.





بهترین رایانه رومیزی که می توانید با یک کارت گرافیک 1080p یا 1440p پیدا کنید، برای مثال، بسیار مقرون به صرفه تر است و همچنان به شما تصاویری واضح و یک گیم پلی روان را ارائه می دهد. این همان کامپیوتر بازی است که باید به دنبال آن باشید، مخصوصاً در فصل 2023 به مدرسه، اگر بودجه کمی دارید. از آنجایی که اکثر پیش ساخت ها به هر حال به راحتی قابل ارتقا هستند، همیشه می توانید به آرامی سیستم خود را زمانی که زمان های سخت تر است بسازید.

یکی دیگر از مزایای آن این است که شما احتمالاً پول کافی در حساب خود برای ایجاد تنظیمات بازی خود خواهید داشت. تجربه شما به اندازه تجهیزات شما خوب است و به بهترین صفحه کلید بازی، بهترین ماوس بازی و همچنین بهترین مانیتور بازی نیاز دارید. مگر اینکه جیب های عمیقی داشته باشید، اگر تمام پول خود را روی یک رایانه مخصوص بازی پریمیوم بریزید، آن ها را نخواهید داشت.

بنابراین برای نادیده گرفتن بهترین رایانه های شخصی بازی های مقرون به صرفه خیلی سریع نباشید. اگرچه برای اطمینان از اینکه در نهایت با یک سیستم نامرتب مواجه نمی‌شوید، باید کمی هوشیارتر باشید، اما ما برای همین اینجا هستیم. ما بیش از سهم خود از رایانه های شخصی بازی ارزان قیمت و همچنین کارت های گرافیک ارزان قیمت و پردازنده های ارزان قیمتی که معمولاً در چنین سیستم هایی استفاده می شوند، آزمایش کرده ایم. و، ما بهترین گزینه های ارزش را برای شما در لیست زیر جمع آوری کرده ایم.

بهترین رایانه های شخصی بازی های اقتصادی 2023
  • 1. Acer Predator Orion 3000

CPU: Nvidia GeForce GTX 1660

Graphics: 11th-gen Intel Core i5

RAM: 16GB DDR4

Storage: 512GB SSD

Acer Predator Orion 3000 در طیف گسترده‌ای از پیکربندی‌ها عرضه می‌شود که قوی‌ترین آن‌ها خارج از محدوده قیمتی اکثر گیمرهای اقتصادی است. با این حال، پیکربندی پایه با قیمت کمتر از 1000 دلار بسیار در دسترس است و با کارت گرافیک GTX 1660 و پردازنده Core i5 اینتل همراه با 16 گیگابایت رم عرضه می شود. این مدل دیگر مستقیماً از Acer در دسترس نیست، اما همچنان می‌توان آن را از خرده‌فروش‌ها تهیه کرد و باید بیش از اندازه کافی فضای گرافیکی را برای بازی با رزولوشن 1080p ارائه کند، حتی در دنیای پس از RTX 3000، بدون نیاز به مصالحه بیش از حد در تنظیمات گرافیکی. منو.

علیرغم اینکه یک کامپیوتر گیمینگ قدرتمند با پتانسیل خوبی برای ارتقاء تکه‌تکه در ادامه خط است، شاسی Predator Orion 3000 مانند برخی از دستگاه‌های بازی بزرگ نیست. به طور متفکرانه ای طراحی شده است تا در کنار مانیتور یا زیر میز قرار گیرد، و پنل های جلو و کناری دارای تهویه به این معنی است که عملکرد حرارتی عالی است. به لطف نورپردازی RGB و یک دکمه پاور مثلثی شکل که فشار دادن آن بسیار رضایت بخش است، «زیبایی گیمر» بسیار مورد نظر را نیز دارد.

  • 2. Legion Tower 5 Gen 6 (AMD)

CPU: AMD Ryzen 5 5600G

Graphics: AMD Radeon RX 6500 XT

RAM: 8GB DDR4

Storage: 512GB SSD PCIe Gen4

طرفداران AMD انتخاب قانع‌کننده‌ای در Legion Tower 5 Gen 6 (AMD) دارند، به خصوص اگر به دنبال رایانه‌های بازی مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که بتوان از آن به عنوان یک ماشین کار استفاده کرد. این گزینه ارزان بسیاری از چیزها را کاهش می دهد، از جمله زیبایی بازی پر زرق و برق، که در این مورد به نفع آن عمل می کند – این طراحی ساده به این معنی است که درست در دفتر کار و در بیشتر فضاها جا می شود. همچنین علیرغم این واقعیت که انتخاب پورت بسیار متنوعی دارد، در اشغال نکردن فضای زیادی کارآمد است – اگرچه یک پورت USB-C اضافی نیز خوب بود. علیرغم اینکه یک گزینه بودجه است، در طول آزمایش ما ثابت شد که نسبتاً چشمگیر است. البته نمی‌توانید انتظار داشته باشید که بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 را با تنظیماتی بالاتر از تنظیمات پایین اجرا کند، اما به‌طور تحسین‌برانگیزی هر بازی رایانه‌ای را که ما آن را اجرا می‌کنیم کاملاً روان اجرا کرد. ترفند این است که به لطف اجزای مقرون به صرفه و در عین حال توانمند AMD موجود، هر کدام را در تنظیمات مناسب اجرا کنید.





  • 3. HP Victus 15L

CPU: up to 10th-generation Intel Core i7

Graphics: up to Nvidia GeForce RTX 2060 Super

RAM: up to 16GB

Storage: up to 1TB

اگر ظاهر زیبا به اندازه قدرت برای شما مهم است، پس ممکن است MSI Trident 3 10th را دوست داشته باشید، به خصوص اگر به زیبایی شناسی متمایل به بازی علاقه ندارید. برج زاویه‌دار تقریباً به اندازه یک کنسول خانگی است، به این معنی که فضای زیادی را روی میز شما اشغال نمی‌کند و اگر ترجیح می‌دهید به جای آن از یک کنترلر برای برخی بازی‌های مبل استفاده کنید، می‌تواند در یک پایه تلویزیون قرار بگیرد. اگر ترجیح می دهید آن را به صورت عمودی نیز نصب کنید، یک پایه قابل جابجایی همراه دارد. این همه ظاهر هم نیست. این رایانه بازی کوچک با پردازنده‌های نسل دهم اینتل Core و بهترین گرافیک‌های Nvidia RTX و GTX، قدرت زیادی را با قیمتی کمتر از رقبای خود به نمایش می‌گذارد. حتی ارزان‌تر از بسیاری از رایانه‌های شخصی بازی در این لیست است، با پیکربندی رم اینتل Core i7 + RTX 2060 Super + 16 گیگابایت که شما را بسیار کمتر از HP Omen 25L با مشخصات مشابه می‌سازد. اگر می‌خواهید فضا و بودجه محدود خود را به حداکثر برسانید، این بهترین رایانه‌ی بازی مقرون به صرفه برای شما است.

  • 4. HP Pavilion Gaming Desktop

CPU: up to AMD Ryzen 7

Graphics: up to Nvidia GeForce RTX 3060

RAM: up to 16GB

Storage: up to 1TB HDD + 512GB SSD

HP Pavilion Gaming Desktop با به حداقل رساندن ظاهر زیبایی شناسی گیمر، به لطف شاسی جمع و جور و نورپردازی LED اصلاح شده در امتداد پایه، در خانه و در هر محیط اداری مانند اتاق بازی افراد مناسب می شود. بنابراین، اگر به دنبال دستگاهی هستید که هم بتوانید روی آن بازی کنید و هم کار کنید، این فقط بلیط است – دو پرنده را با یک سنگ بیرون بیاورید و حتی بیشتر پس انداز کنید.

بدیهی است که این یک دستگاه فوق‌العاده مجهز نخواهد بود، اگرچه اگر کمی بیشتر برای پیکربندی‌های بالاتر هزینه کنید، می‌توانید با RTX 3060 امتیاز بیشتری به دست آورید که برای اجرای جدیدترین بازی‌ها صدای گرافیکی بیشتری ارائه می‌کند. . با این حال، پیکربندی‌های پایین‌تر آن باید به اندازه کافی قادر باشند که شما را در بازی‌های 1080p ببینند، به شرطی که مایل باشید تنظیمات گرافیکی خود را کمی رها کنید.





5. HP Omen 25L

CPU: AMD Ryzen 5 5600G

Graphics: AMD Radeon RX 6500 XT

RAM: 8GB DDR4

Storage: 256GB PCIe NVMe M.2 SSD

اگرچه HP Victus 15L گزینه ای بسیار ارزان تر و جمع و جورتر است، اما از مشخصات نسل قدیمی تر از HP Omen 25L نیز برخوردار است. دومی همچنین دارای نورپردازی RGB بیشتر و پنل شیشه ای است که آن را برای کسانی که نگران زیبایی شناسی هستند جذاب تر می کند. البته HP Omen 25L نیز به دلیل مشخصات نسل جدیدتر، کمی توانمندتر است. ما در بررسی خود متوجه شدیم که آن نوع عملکرد محکمی را ارائه می دهد که تقریباً نیازهای بازی 1080p هر کسی را برآورده می کند. در واقع، زمانی که Cyberpunk 2077 را در Ultra بازی کردیم، میانگین 86 فریم در ثانیه را حفظ کرد، و در Total War: Warhammer III، همچنین با تنظیمات Ultra، به همان اندازه 89 فریم در ثانیه تاثیرگذار بود. ما همچنین از دسترسی آسان بدون ابزار آن قدردانی می کنیم، و در حالی که انتخاب پورت روی آن کاملاً خوب است، شما به اندازه کافی برای اتصال همه لوازم جانبی خود دارید. فقط به خاطر داشته باشید که ما فقط پیکربندی پایه را در اینجا توصیه می کنیم. هر چیزی بالاتر از آن باشد، و شما در حال حاضر وارد رده میان رده شده اید. اگر کمی بودجه منعطف تری دارید، در هر صورت، به پیکربندی بالاتری نگاه کنید. اما اگر این کامپیوتر بازی را با قیمتی ارزان می‌خواهید، باید از مدل پایه آن استفاده کنید.

خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ (Gaming laptop)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه